Postupak prilikom reklamacije

Osobno preuzimanje

Osobno preuzimanje robe u Servisi Ram d.o.o. je besplatno te se ne naplaćuju troškovi dostave.

Naručene i plaćene odabrane proizvode možete osobno preuzeti na sljedećoj lokaciji:

Servisi Ram d.o.o., Ante Topića Mimare 28, 10090 Zagreb

Radno vrijeme:

Pon – Čet: 08:30-17:00

Petak 08:30 - 16:00

Kurirska služba

Koristimo kurirske službe za dostavu, cijena dostave biti će uračunata u narudžbu prilikom odabira dostave u košarici. 

Za dostavljača je potrebno imati Vaše ime i prezime, točnu adresu te broj telefona i mail za kontakt. 

Dostavljamo putem GLS dostavne službe

Maksimalan iznos narudžbe za plaćanje pouzećem ili osobnim prikupom je 150 eura, na narudžbe veće vrijednosti molimo da koristite kartična plaćanja ili transkacijski račun.

Prilikom preuzimanja pripremite potvrdu narudžbe ili broj narudžbe i osobnu iskaznicu. Ako ste predstavnik pravne osobe trebate donijeti i žig te pravne osobe kako bi ovjerili dokument primopredaje.

Bez predočenja osobnog identifikacijskog dokumenta odnosno ovjere pečatom za pravnu osobu neće biti moguće isporučiti robu. .


Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo objašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 01/ 5814 702 ili putem e-maila:info@servisiram.hr .

VIŠE O UVJETIMA POSLOVANJ I POVRATIMA
https://emere-plus.hr/opci-uvjeti-poslovanja

REKLAMACIJE

Servisi Ram d.o.o. prodaje proizvode s jamstvom izdanim od strane dobavljača ili uvoznika za Republiku Hrvatsku u trenutku kupnje. Trajanje jamstva i jamstveni uvjeti proizvoda istaknuti su na web stranici ili na stranicama proizvođača.

Reklamacija neispravnog proizvoda vrši se prosljeđivanjem istog u RAM servis čiji su kontakti isti kao i za webshop emere-plus.hr. Prilikom prosljeđivanja neispravnog proizvoda u servis, potrebno je OBAVEZNO priložiti kopiju računa ili se pozvati na prodajni nalog, detaljan opis kvara te kompletnu dokumentaciju i ambalažu. Također, reklamirani proizvod možete donijeti u poslovnicu Servisi Ram d.o.o. koja će proizvod proslijediti ovlaštenom servisu umjesto Vas. Sve povrate neispravnog proizvoda, koje je potrebno poslati na adresu Servisi Ram d.o.o. Ante Topić Mimare 28 ( dvorišna strana), 10000 Zagreb, treba opis kvara poslati na email info@servisiram.hr

Servisi Ram d.o.o. nije ovlašteni servis te se SVE reklamacije prosljeđuju u ovlaštene servise koji odlučuju hoće li reklamirani proizvod biti zamijenjen, popravljen ili vraćen.

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkih oštećenja, više sile (udar groma, poplava, požar i slično), ishabanosti uređaja ili overclockinga. Ako se prilikom testiranja ustanovi ispravnost proizvoda, naplatit će se testiranje u iznosu jednog radnog sata.

Prilikom povrata proizvoda, isti mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, s potpunom dokumentacijom i svom pripadajućom opremom, dakle kako je i isporučen - u suprotnom povrat neće biti odobren.

Uvjeti jamstva i reklamacije

Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima, postavljanja neodgovarajućih vijaka (predugih) ili bilo kakvog modificiranja opreme.

U slučaju korištenja neoriginalne tinte, tonera, ribona i glave pisača prestaje jamstvo na pisače.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uređaje treba u servis donijeti sa svim pripadajućim kablovima i priborom uz kratak opis kvara, u protivnom jamstvo se ne može ostvariti.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti servisnu primku koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja. U slučaju da to nije moguće možete tražiti slanje GLS-om.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi, molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

Preporuka je da neispravne uređaje odnosite direktno u servis Kada se uređaj zaprimi kod nas, čeka se tri do pet dana da dostavljač odveze sakupljene uređaje u ovlašteni servis koji ih tek tada zaprima te počinje servisna procedura. Nakon zaprimanja odgovor servisa/ditributera prosljiediti ćemo Vama.

Servis (nakon isteka jamstva)

Servisi Ram d.o.o. nudi usluge dijagnostike kvara, nadogradnje, podešavanja, popravka stolnih i prijenosnih računala, elektronike i računalne periferije isključivo van jamstvenog roka.

Podnošenje prigovora

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Servisi Ram d.o.o., Milivoja Matošeca 8, 10000 Zagreb

ili na e-mail adresu: info@servisiram.hr/

ili pismenim putem na našu adresu.

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

1