Opći uvjeti poslovanja
Informacije o trgovačkom društvu
Servisi Ram d.o.o.
Milivoja Matošeca 8
10090 Zagreb
Adresa elektroničke pošte:
info@servisiram.hr
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu
Račun u Raiffeisen bank Hrvatska d.d.
IBAN HR6724840081135119915; SWIFT: RZBHHR2X
Iznos temeljnoga kapitala društva: 2.654,46 € (20.000,00 kn) / uplaćen u cijelosti
Članovi uprave društva: Andreja Šturlan
Matični broj: 05121892
OIB: 48333417526
Službenik za zaštitu osobnih podataka
Adresa i mjesto rada: Ante Topića Mimare 28, 10090 Zagreb, Hrvatska
Službeni e-mail: info@servisiram.hr
Uvodne odredbe
l. Ovim Uvjetima poslovanja definiramo odnos između naše tvrtke Servisi Ram d.o.o., Milivoja Matošeca 8, 10090 Zagreb, Hrvatska kao prodavača i pružatelja usluga e-trgovine na emere-plus.hr web shopu i Vas, našeg kupca, koji ulazite u kupovnu obvezu s nama.
ll. Primjenjujemo identičan pristup prema svim našim kupcima i pružamo im iste pogodnosti, neovisno jesu li oni naši korisnici ili ne. Stoga će se pravila ustanovljena u ovim Uvjetima poslovanja primjenjivati na sve naše kupce.
lll. Ovi Uvjeti poslovanja tiču se, prije svega, nabave robe u našoj e-trgovini.
Sklapanje kupoprodajnog ugovora
l. Kupoprodajni ugovor možete sklopiti na daljinu putem e-trgovine ili naše službe za korisnike.
ll. Kod sklapanja ugovora na daljinu, samim naručivanjem i slanjem narudžbe na web stranici ili putem službe za korisnike, nastaje prijedlog kupoprodajnog ugovora. Narudžba će biti valjana u vremenskom periodu od 7 dana, a mi ćemo primitak narudžbe potvrditi e-poštom. Kupoprodajni ugovor će potom biti dovršen onda kada se roba pošalje. O slanju robe obavijestit ćemo Vas putem e-pošte.
lll. Proizvode isporučujemo u količini uobičajenoj za kućanske potrebe. U specifičnim slučajevima (posebice u slučaju popusta ili rasprodaje), imamo pravo određivanja maksimalne količine koju možemo isporučiti.
IV. Narudžba u internetskoj trgovini šalje se klikom na gumb „Naručiti”. Tekst uvjeta poslovanja zajedno s podacima o narudžbi arhivira se na razdoblje od šest godina. Ako u narudžbu unesete netočne podatke, možete ih ispraviti pomoću obrasca za naručivanje ili korisničkog računa.
Odustajanje od ugovora bez navođenja razloga
l. Prema zakonu, imate pravo odustati od ugovora sklopljenog putem interneta ili telefonski u roku od 14 dana od isporuke robe, bez navođenja razloga.
ll. Želite li iskoristiti ovo pravo, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o odustajanju od ugovora u navedenom vremenskom roku. Najbolji način je slanje odluke na e-poštu info@servisiram.hr ili pozivom na +385 (01) 5814 702 Možete upotrijebiti i obrazac za odustajanje od ugovora koji se nalazi u Vašem e mail pretincu sa Vašim računom za isporučenu robu.
lll. Ako se odlučite na odustajanje od ugovora, mi ćemo Vam uplatiti kupovnu cijenu robe. U slučaju odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od isporuke robe, Vi kao kupac snosite trošak povrata robe na našu adresu. U slučaju kasnijeg odustajanja povrat nije moguć osim u slučaju materijalnih nedostaka ili detektiranog kvara. Gore navedena sredstva bit će vraćena bez odlaganja, najkasnije do 14 dana od datuma zaprimanja povrata proizvoda. Ipak, sukladno zakonu, uplatu plaćenih sredstava možemo izvršiti tek nakon primitka proizvoda. Povrat sredstava se vrši na tekući ili žiro račun koji kupac dostavi, osim ukoliko se ugovorne strane ne dogovore drugačije.
Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ili povratka kao što to vrijedi za fizičke osobe-potrošače.
IV. Proizvode trebate bez odlaganja, najkasnije do 14 dana od dana odustajanja od ugovora, poslati na adresu:Servisi Ram d.o.o., Ante Topića Mimare 28, 10090 Zagreb, Hrvatska.. Ako prodavač, u okviru sklopljenog ugovora, kupcu besplatno pošalje dodatnu robu („poklon“), potrebno je vratiti i taj poklon. U slučaju da kupac uz robu ne pošalje prodavatelju i poklon, prodavatelj ima pravo odgoditi povrat kupoprodajne cijene robe do povrata poklona. U ovom slučaju, snosite troškove u svezi s povratom robe.
V. Molimo imajte na umu da, prema zakonu, ste odgovorni za svako umanjenje vrijednosti robe kao posljedicu rukovanja robom na način drugačiji od načina nužnog za upoznavanje s prirodom, karakteristikama i funkcijama robe ( isto kako ga i u fizičkoj trgovini možete pogledati bez oštećenja pakiranja, zaštitnih naljepnica, uređaja i slično). Također imajte na umu da nemate pravo odustati od ugovora u slučaju da je roba proizvedena sukladno Vašim zahtjevima ili se radi o prilagođenoj i personaliziranoj robi (primjerice pakiranje s personaliziranom posvetom) i robi koju ste izvadili iz pakiranja i koju nije moguće u pakiranje vratiti. Nadalje, prodavač upozorava da nije moguće odustati od ugovora o pružanju usluge poklon ili ekološkog pakiranja nakon što je roba već zapakirana, odnosno nakon što je usluga izvršena (ukoliko kupac u narudžbi odabere ovu uslugu, prodavač nakon dovršetka narudžbe bez odlaganja pristupa pružanju usluge poklon ili ekološkog pakiranja).
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
*ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora
*ako mu usluga bude potpuno ispunjena ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, a bila je otpečaćena nakon dostave također, jednostrani raskid Ugovora nije moguć za aparate za njegu stambenih površina, aparate za brijanje, depilatore, epilatore, škare, četkice za zube, aparate za oblikovanje brade, pribor za brijanje, laserske aparate za uklanjanje dlačica, trimere za šišanje dlačica u nosu/ušima, trimere za šišanje dlačica na tijelu, pribor za zube, pribor i nastavke za osobnu njegu, dječji pribor i sve vrste slušalica koje nisu originalno zapakirane odnosno sigurnosni pečat je uklonjen i ukazuje na upotrebu proizvoda.
*ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
*ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
Jamstvo i materijalni nedostatci
l. Materijalni nedostatak
Prava potrošača radi materijalnog nedostatka navedena su u Zakonu o obveznim odnosima, odnosno proizlaze iz samog Zakona:
1. ako proizvod nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili promet
2. ako proizvod nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja
3. ako proizvod nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
4. kad je prodavatelj predao proizvod koji nije jednak uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
5. ako proizvod nema svojstva koja inače postoje kod drugih proizvoda iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi proizvoda, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima proizvodi (u reklamama u javnim medijima)
6. ako je proizvod nepravilno montiran pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostatka u uputama za montažu.
II. Jamstvo
Prilikom isporuke robe, kupac dobiva račun. Račun je potrebno čuvati, budući da se bez dokaza porijekla robe ne može ostvariti pravo na jamstvo. Jamstvo pokriva sve neispravnosti proizvoda koja su rezultat grešaka u postupku proizvodnje cijelog proizvoda, ili njegovih dijelova. Jamstvo NE pokriva kvarove koji su posljedica nestručnog rukovanja, padova, fizičkih oštećenja, strujnih udara i drugih radnji i viših sila kojima je uređaj mogao biti oštećen (doticaj s tekućinama i slično).
Jamstvo na rabljene proizvode je sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) članak 404. st. 3. i Direktivi EU 1999/44/EZ i traje minimalno 12 mjeseci, ukoliko nije odabrana opcija produljenja jamstva. Uz rabljeni proizvod kupac dobiva jamstveni list. Ukoliko uređaj koji je pod jamstvom nije moguće popraviti u zakonskom roku, kupcu će biti ponuđena opcija zamijene uređaja ili povrata novca. Jamstvo ne pokriva nedostatke koji su bili poznati u trenutku kupovine i za koje je kupac znao da postoje i s kojima je bio upoznat. Jamstvo na rabljene proizvode se ne može odnositi na vidljive tragove korištenja.
Jamstvo na kablove i na proizvode koji nisu kućanski uređaji je minimalno 12 mjeseci.
Jamstvo proizvođača je minimalno 12 mjeseci.
U slučaju kvara proizvoda pod garancijom, unutar garantnog roka možete tražiti: popravak stvari u razumnom vremenskom roku ako stvar u razumnom roku ne bude popravljena, možete tražiti drugu ispravnu stvar, a ako u razumnom roku stvar nije popravljena ili nije osigurana zamjenska stvar zahtijevati sniženje cijene ili povrat novca.
Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima: Ako kupac nije uvažio napomene o uporabi i njezi navedene u uputi za korištenje i njegu. Ako se radi o znakovima istrošenosti tipičnim za proizvod. Kod nenamjenskog korištenja i rukovanja proizvodom. Kod korištenja proizvoda u komercijalne svrhe. Ako je kupac modificirao ili nestručno tretirao proizvod
Reklamacije
l. Pokazuje li roba pogrešku nakon isporuke, prodavač može kao kompenzaciju ponuditi poklon bon. Također imate pravo zahtijevati uklanjanje pogreške zamjenom ili popravkom. U slučaju da zamjena robe s greškom nije moguća ili nije za nas prihvatljiva, imate pravo na popust na kupovnu cijenu, a ako je pogreška ozbiljna, možete zahtijevati odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Navedena prava možete iskoristiti i u slučaju da se pogreška pokaže najkasnije 14 dana od isporuke.
ll. Preuzimamo odgovornost za pogreške robe pojave li se u jamstvenom roku koje kreće teći od dana isporuke robe.
lll. Roba se smatra neispravnom, naročito, nema li uobičajene ili opisane karakteristike, ne služi li svojoj namjeni, ne ispunjava li zakonske zahtjeve ili ako nije isporučena u dogovorenoj količini. Uzmite u obzir da povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na isporučenu robu ne mogu biti smatrani za robu s pogreškom. Isto tako, pogreška kod poklona i drugih gratis proizvoda koje šaljemo izvan opsega Vaše narudžbe ne smatra se pogreškom. Slike proizvoda u našoj e-trgovini su samo ilustracije radi i ne predstavljaju obvezujući prikaz svojstva robe (primjerice pakiranje se može razlikovati zbog promjena od strane proizvođača i dobavljača).
IV. Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja u svezi s reklamacijama na info@servisiram.hr ili +385 (01) 5814 702 . Reklamiranu robu šaljite na adresu Servisi Ram d.o.o. , Ante Topića Mimare 28 ( dvorišna strana), 10090 Zagreb, Hrvatska zajedno s popunjenim reklamacijskim obrascem koji možete naći ovdje. Zamolili bismo da u obrascu navedete o kakvoj pogrešci je riječ i na koji način se iskazuje, kao i svoje zahtjeve u svezi s načinom rješavanja Vaše reklamacije.
V. Mi ćemo Vas obavijestiti o tijeku same reklamacije, posebice u svezi s primitkom, prihvaćanjem ili odbijanjem, putem e-pošte ili telefonski.
VI. Odluku o reklamaciji ćemo donijeti bez odlaganja. Procesuiranje reklamacije, uključujući uklanjanje pogreške, neće biti dulje od uobičajenih 90 dana. U suprotnom, imat ćete pravo na odustajanje od kupoprodajnog ugovora. Neophodno je osigurati punu suradnju s Vaše strane kako bismo poštovali gore navedeni vremenski rok.
VII: U slučaju opravdane reklamacije, snosimo troškove u svezi s povratom robe.
Jezik
Jezik komunikacije: je hrvatski književni jezik.
Cijene
Cijene su izražene u službenoj valuti Republike Hrvatske, PDV je uključen u cijenu.
Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
Takve situacije su izvanredne i za njih se Servisi Ram d.o.o.. unaprijed ispričava svojim Kupcima i Korisnicima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji i eventualnoj pogrešnoj cijeni za određeni proizvod, a Kupce o nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi Kupca.
Posebni oblici prodaje/Akcijska prodaja
Servisi Ram d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju odnosno organizirati posebne oblike prodaje drugih naziva.
Ti proizvodi će biti dostupni svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti posebne prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje posebnog oblika prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.
Nakon proteka roka posebnog oblika prodaje, Servisi Ram d.o.o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na posebni oblik prodaje kojem je istekao rok.
Narudžba
Proces naručivanja na Servisi Ram Internet trgovini je opisan ovdje:
Servisi Ram d.o.o. u okviru svoje poslovne politike maloprodaje robe obavještava kupce da na Internet stranici emere-plus.hr prihvaća narudžbe robe/usluga u količini koja se smatra uobičajenom za osobnu uporabu, dok narudžbe za veće količine robe/usluga očito namijenjene za daljnju prodaju/upotrebu nisu prihvatljive. Kupcima, pravnim osobama koje naručuju veću količinu robe/usluga, Servisi Ram d.o.o. preporuča da se jave Servisi Ram B2B odjelu za prodaju pravnim osobama na info@servsiram.hr.
Servisi Ram d.o.o. zadržava pravo procjene narudžbe prema gornjim kriterijima kao i ne prihvaćanje narudžbi za koje smatra da nisu za osobnu uporabu, o čemu će bez odgađanja obavijestiti kupca uz navođenje razloga otkazivanja.
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na Servisi Ram Internet trgovini može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu Servisi Ram dobavljača. Takva situacija je izvanredna i ne traje dugo te postoji mogućnost da se rok isporuke produži ili narudžba otkaže uz potpuni povrat sredstava.
Servisi Ram d.o.o. će poduzeti sve potrebne mjere i angažirati sve moguće resurse kako bi ispunio u primjerenom roku isporuku naručenog proizvoda. U slučaju da Servisi Ram dobavljač nema na raspolaganju naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda sa emere-plus.hr Internet trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. Servisi Ram d.o.o.. otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.
Obveza Servisi Ram d.o.o. na isporuku proizvoda nastaje kada je Servisi Ram d.o.o. izdao otpremnicu, šalje robu.
To je trenutak sklapanja ugovora između Kupca i Servisi Ram d.o.o. kojem je sastavni dio tekst ovih Općih uvjeta.
Proizvodi koje Kupac dodaje u košaricu ne smatraju se rezerviranim niti se smatra da je time nastala obveza Servisi Ram d.o.o. na prodaju tih proizvoda, dok proces narudžbe ne bude završen te Kupcu stigne potvrda narudžbe.
Prilikom procesa naručivanja proizvoda Kupac će trebati izabrati način dostave proizvoda koje planira kupiti. Jedan od oblika dostave koji se nudi za pojedine proizvode je: Dostava na adresu dostavnom službom. Servisi Ram d.o.o. obavještava svoje kupce da se ova dostava obavlja putem ugovornih partnera ovlaštenih za ovu djelatnost. Partnerima je potrebno dostaviti podatke za dostavu koje se unijeli na web sučelje po informacije o dostavi.
Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)
Ugovor koji Kupac sklapa sa Servisi Ram d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Servisi Ram d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Servisi Ram d.o.o. i Kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.
Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 86. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas Servisi Ram d.o.o. posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Preporučamo čitati opis proizvoda koji se otvara klikom na proizvod.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora
Članak 86.
(1) Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako je:
1. u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
5. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
6. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
7. pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
Ugovor možete jednostrano raskinuti putem bilo koje nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju (mailom, podneskom i sl.). Rok za raskid počinje teći od dana kada je vama ili trećoj osobi po vašem ovlaštenju roba predana u posjed. Izjavu o raskidu dužni ste po zakonu poslati prije isteka roka za raskid ugovora.
U slučaju jednostranog raskida ugovora bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, na svoj trošak, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 84. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti Servisi Ram d.o.o. na info broj ili na mail info@servisiram.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.
Servisi Ram d.o.o. poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu neoštećenu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o oštećenoj ili specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda kako bi u neoštećenom obliku stigao u Servisi Ram d.o.o.. Potrošač ne smije koristiti sadržaj ili usluge te ih ne smije stavljati na raspolaganje trećim osobama u slučaju jednostranog raskida ugovora.
Kupac je sukladno članku 84. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.Servisi Ram d.o.o. obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.
Servisi Ram d.o.o. preporuke vezano za proizvode, preuzimanja proizvoda, postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana:
- slika proizvoda prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Servisi Ram d.o.o. preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici.
AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NE OŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
- ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, čuvati originalnu ambalažu i što prije a najkasnije u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Servisi Ram d.o.o. Ako Servisi Ram d.o.o. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ne oštećenu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o oštećenoj ili specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
- ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.
- pažljivo pogledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja, pregledajte funkcionalnost, pregledajte na način da provjerite funkcionira li pravilno, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga, Servisi Ram d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Servisi Ram d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima kojim se uređuju obveznopravni odnosi o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske kao i za usklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga s ugovorom.Servisi Ram d.o.o. se obvezuje ispuniti obveze određene propisom kojim se uređuju obveznopravni odnosi o komercijalnom jamstvu ako ga te odredbe i dano jamstvo obvezuje.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 radnih dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 5 radnih dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u važećem Zakonu o zaštiti potrošača u odjeljku koji govori o jednostranom raskidu ugovora sklopljenog na daljinu.
Pisani prigovor, odgovor, obavijesti
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti pisani prigovor Servisi Ram d.o.o.
Servisi Ram d.o.o. vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora na Servisi Ram d.o.o. lokaciji, putem